hemmagymnmet redo att börja piffas!

Publicerat - 2012-10-07 @ 12:40:00
I torsdags fick vi äntligen våra spotlights med dimmerfunktion  installerade i taket på hemmagymmet. Och nu fungerar även övriga el-uttag, (förutom tv), så nu är det bara att börja flytta in alla redsakp tillbaka, och piffa bäst man vill. Som ni ser är ju det mesta "skrot" (inget jag använder så mycket), men bara *crosstrainern kommer på plats så.. (*den står ännu vid  T´s föräldrar.)
 
 
 
Postat av: Jossan

Hejsan :) Tack så mycket för din stöttande kommentar, det är verkligen snällt av dig att du tog dig tid att skriva stöttande ord till mig :) Jag har tagit upp mitt problem med bm vid flera tillfällen och de bara viftar bort det hela. Sist nu så sa en bm (inte den jag brukar ha) "Oj du har ju gått upp en hel del" Då såg jag min chans att få prata om hur jag känner men ännu en gång viftades de hela bort. Hennes kommentar gjorde ju inte saken bättre heller. Vågen visade då 72kg. Hade dålig aptit förra veckan och fick bara i mig riktig mat vid 4 tillfällen, ändå visar det på att jag idag har gått upp 18kg i v.35 Jag bara undrar vad som skulle ske om jag åt "som man ska" alltså åt det som anses som normalt. Då hade jag nog vägt 30kg mer nu. Ändå klagar bm på att mitt sf-mått är för litet och enligt senaste ultraljudet så var han smal. Det går inte ihop med min viktökning på 18kg..
Vad fint hemmagym ni har! Jag blit riktigt avundsjuk :) Vi har ju också ett gym i källaren men de är inte i närheten av ert! :) Visst är det skönt att man har alla redskap man behöver hemm så att så fort man kan börja träna igen så är det bara att lägga bebis brevid maskinen och köra igång utan att behöva oroa sig för blöjbyte eller ammning :) Hoppas du har en bra graviditet och slipper mer illamående! Kram

2012-10-08 @ 19:56:10
URL: http://mondoblog.se/josefin
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Åh lite lyxigt med ett hemmagym! Ser otroligt fint ut också!

2012-10-10 @ 11:18:53
URL: http://familyportrait.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?