Hösten är kommen.

Publicerat - 2012-10-03 @ 16:02:00
 
Är inte precis den lekande mamman som leker med sitt barn och är med på varje grej hon gör då vi är ute. Istället pysslar Novalie med sitt, och jag försöker sysselsätta mig med "mitt". Kan inte bara vara, blir så uttråkad då. (klart jag sticker in på Novalies kaffebjudningar nu och då, men ni fattar..) Idag kom jag på att jag skulle kratta lite löv, de flesta har ju ändå blåst ner, och vi har så otroligt mycket av dem på gården så kanske bra att ta det i etapper både nu och sedan i vår. Sommarblommorna ute vid vägen tog sig riktigt rejält då det blev augusti/september. Nu börjar de se lite vissna ut, men behåller dem väl ett litet tag till innan jag byter, eller så lägger jag någon tulpanlök inför vårens blomsterperiod. :-)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?