läkarbesök och mer sjukskrivning.

Publicerat - 2012-10-26 @ 14:19:05
 
 
Så är man hemma efter dagens läkarbesök, fick mitt sjukskrivnigsintyg för veckan som varit + ännu en veckas förlägning. Sedan om det inte blir värre skall jag prova återvända till jobbet och se hur det känns. Novalie fick såklart följa med eftersom hon hade ledigt från dagis och jag själv annars skulle haft ledig jobbdag. Dessutom fick vi se plutten via UL igen, och då passade h*n på att gäspa riktigt ordentligt då huvudet var i närbild, var så sött så man smälte! -v- ((Och så jag längtar ännu mer till februari just nu. :-)) När vi kom hem rörde vi ihop en pizzadeg så här ska det bli hembakt pizza till middag ikväll. Funderar till och med sätta igång bastun senare. :-) Trevlig fredag till er också.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?