på partaij.

Publicerat - 2012-10-07 @ 10:05:00
Jobbade till klockan 15 i fredags, hämtade Novalie på dagis, åkte hem och packade varsin övernattningsväska åt oss och körde sedan iväg mot Malax. Jag åt en snabb middag hos mamma, och fixade till mig lite innan det var dags för lustparty hos min vän Rebekka. Novalie fick vara kvar hos mommo under tiden, och sov gott när jag kom tillbaka.
 
  
 
Igår var det läkarexamensfest hos Carola som gällde. Den skulle hållas vid en stuga i Malax, därav orsaken till vår övernattning. Bjudningen började mitt på dagen, så innan vi for dit hann vi med ett besök hos styvfars bror med familj. Inez hade så väntat på Novalie, och de sysslelsatte sig med att prova prinsessklänningar. (Ända gången jag minndes använda kameran!)
 
En riktigt bra fredag och lördag med andra ord, även om vi hade saknat T.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?