sjukskriven.

Publicerat - 2012-10-25 @ 07:43:00
Japp, nu har jag varit sjukskriven sedan i måndags. Började känna av ryggvärk och enormt tryck/hugg i nedredelen av magen redan i helgen, men eftersom jag haft det från och till senaste veckorna och det brukar gå över efter ett par dagar för att plötsligt komma igen nu då bebis är i en enorm tillväxtperiod så åkte jag ändå till jobbet i måndags. Man måste ju testa! Men redan efter två timmar, fick jag ge upp, lämna, ringa läkare och bli sjukskriven veckan ut. Har varit beodrad att vila de första dagarna, men nu idag testa att vara mer aktiv. Har inte varit lätt att låta dammsugaren stå, men idag!  Har nämligen ny läkartid imorgon och då ska vi fundera om det räckt med en veckas vila, och om jag ska testa jobba på nytt eller om det blir förlängd sjukskrivning... Hoppas ju lite det första då det ännu återstår 2,5 månad till den riktiga mammaledigheten.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?