snö och torsdagsfunderingar.

Publicerat - 2012-10-25 @ 13:15:00
Föll lite hagel här på förmiddagen, och jag måste bara säga att jag faktiskt längtar efter den riktiga snön och vintern nu. Det betyder att vintern och februari närmar sig med stormsteg för jag ser verkligen fram emot den dagen då vår andra plutt kommer komma till oss. Känns som denhär graviditeten gått så sakta, och jag varit gravid hela året redan. :)
 
 
 
 
 
Annars har jag fått fnatt på inredningen här hemma, och skulle vilja boa och fixa allt på en gång. Var påväg att beställa förvaringspallar från anttila idag, men hejdade mig strax innan köpet skulle gå igenom. Skall nog prioritera att ikearesan blir av först, och att vi får hem det som skall därifrån. Sedan borde vi handla mer av det vita laminatet så vi kan sätta igång av renovering med barnrummen på nedrevåningen. Hoppas verkligen laminatet vi har i sovrum och vardagsrum ännu finns till försäljning. Vore en mardröm om jag inte fick samma. Det var väl lite torsdagsfunderingar och lite inspirationsbilder på det ser ni ju ovan. (och anledningen varför jag älskar vitt, för det blir så snyggt med en massa blandning av färger sedan. Älskar den randiga mattan på bild 3)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?