en stadstur söderut.

Publicerat - 2012-09-21 @ 20:05:34
 
 
Idag har vi tillbringat dagen i Vasa, jag och Novalie. Mötte upp min vän Johanna för lunch på Rax, och sedan blev det spring i alla möjliga affärer för att kolla efter en ny cykel åt Novalie, en brio spis till lekstugan och slutligen mera mammakläder åt mig på H&M. Kom hem med allt utom spisen, eftersom den färg som jag önskade var slut överallt.Efter stadsbesöket svängde vi in via Kvevlax och blev bjudna på middag hos min fammo. Även pappa och lillebror gjorde oss sällskap där en stund. Nu är det godis och mys i tv-soffan framför någon film med sambon som gäller! Kanske lägger upp bilder på en del av inköpen imorgon..
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Grymt tävlingstips! Vinn ett par ihopvikbara ballerinaskor! :D
http://adaras.se/2012/september/tavling-vinn-ett-par-damn-heels-i-din-favoritfarg.html#comment

2012-09-21 @ 21:59:54
URL: http://adaras.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?