Good Morning! :-)

Publicerat - 2012-09-11 @ 06:58:00

Godmorgon! Ännu en ledig dag. Novalie vaknade av att T gjorde sig redo för jobb, och eftersom jag ändå behövde till badrummet så blev det att vi tog morgon helt. Har nyss ätit frukost, Novalie kollar sin nya favoritfilm med Olle som hon bara pratar om, vilket för en som inte är så insatt här är "alla vi barn i bullerbyn". Tror hon gillar Olle för han får ha skomakarens hund. Vår Oscar är ju typ i samma storlek, och han är ju hennes bästis ute på gården. :) Annars ser det ut att bli en regnig dag idag, hoppas dock på uppehåll så vi kan vara ute på eftermiddagen och testa Novalies nya cykel som vi ska hämta från posten idag. Blev en 16" med stödhjul, orange vimpel och en stång som mamma/pappa kan putta på med då benen inte orkar. Men tydligen har vi glömt en viktig sak; cykelkorgen! Novalie var så arg då jag sa att cykeln inte hade nån och visade bild, så vi får väl köpa en sedan i nåt skede. Känner mig nästan dum som inte tänkte på det, hur skall hon annars få med alla sina väkor och dockor. :) Dessutom är det verkligen på tiden att hon får en cykel för vi har bara haft en trehjuling innan så en ordentlig cykel var det på tal om redan innan sommaren, men så blev det fullt upp och jag var bara ständigt illamående, yr och trött. Som tur är verkar jag ha fått ny energi senaste tiden, och vore jag inte gravid så skulle jag definitivt dra igång med ordentlig träning igen! Gymmet jag var på tidigare blev tvugna att upphöra fån 1.6, och eftersom vi började vänta så kändes det ondöigt med nytt gymkort. Dessutom börjar vårt gym här hemma vara i skick. På måndag borde vi äntligen få spotlightsen till taket installerade, och så är det klart! Ska visa bilder sen. :) Antar dock att  crosstrainern kommer bli min bästa vän där då allt annat som T har i pirncip  bara består av skrot (=vikter) :-) Ha en bra dag!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?