Lediga dagar.

Publicerat - 2012-09-05 @ 13:28:00
  
Det har hänt massor här dehär lediga dagarna. Mesta till sambons förtjänst. I lördags hämtade han som sagt hem en lekstuga åt Novalie, och den har verkligen kommit till flitig användning. Hon älskar att koka och bjuda på mat där, både åt mamma/pappa eller dockorna. T har börjar gräva ner rör för regnvattnet och nu har vi det 60% klart. Bara de på baksidan kvar. Det har körts bort resterna av oljegruset/asfalten som vi valde att ta bort för att vi förstorade parkeringen ifjol och ändå tycker det är lite ondöigt med asfalt på gården. Även en hel del ris från träd som sågats ner åkte med i samma lass. Sedan verkar det som att en del av vår gräsmatta börjat grönska, så kanske har vi en ordentlig sådan att vistas på vid lekplatsen ännu innan snön kommer. Vill ju få "grunden" i skick så jag får börja pyssla med "mitt" nästa vår/sommar då jag ändå är mycket hemma. :) Förutom jobbet ute på gården har vi också hunnit med lite egentid bara jag och T. (länge sedan!) Novalie åkte till fammo och faffa för att övernatta på lördagen och då passade vi på att fara på bio och se the expendables II. T ville så gärna ha mig med, och fast jag tror att jag inte sett ettan, och därmed inte hade några förväntingar så ångrar jag det inte. Superfilm! Så rekommenderar! :)
Postat av: Malin

Jag har nog återupplivat min blogg. Dock behövs lösenord till vissa inlägg, så kan jag få din mailadress så får du det :)

2012-09-10 @ 09:18:30
URL: http://malinhs.wordpress.com
Postat av: Anonym

..hittade ju den :)

2012-09-10 @ 09:18:51
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?