ny matta.

Publicerat - 2012-09-20 @ 17:39:00
Redan vid första synen på Prisma i våras var det kärlek. I nästan två månader gick jag och suktade och när både morsdag och min födelsedag närmade sig skulle den bli min, men då var den plötsligt inte där. Kollade givetvis med personalen om de fanns flera, men tyvärr, de tog bara in ett visst antal och en del fanns det bara en av i vissa kulörer. Ringde då Prisma i Vasa, men där hade de inte det märket. Googlade och hittade den till slut på en hemsida, men förtåss var priset några tior extra. Nåja.. sommaren fick komma och gå och vid besöken på Prisma har man ibland hoppats på under, att de skall ta in flera, men utan resultat. Så i början av veckan gjorde jag slag i saken och köpte den som jag googlat fram och idag kom den! Bra med färg, som T sa. :)
 
 
Den är inte fläckig om någon tror det, den skiftar i ljus/mörk turkosblå, svart och grå!
Postat av: Malin

Varifrån har du beställt den? Ser härlig ut, söker en ny vardagsrumsmatta nämligen :)

Svar: Netrauta.fi! Mattan är av märket Valilla och heter duetto. Finns som sagt samma på Prisma, men just den där storleken i den färgen var slut. Men har sett d eännu har de vita, gråa, lila/rosa och jag tror grön där.. den blåa finns om man vill ha en cirkelmatta.. tror de är 160cm i diameter. denna är 140*200.. i turri hade de oxå samma mattor men de kostade samma som på nätet! (de som annars ska ha så billigt ;))
litenhimmel.blogg.se

2012-09-20 @ 20:43:29
URL: http://malinhs.wordpress.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?