tant röd

Publicerat - 2013-04-16 @ 10:28:00
 
Alltid finns det någon sak som är positiv med att vara gravid, och att efteråt ha förmånen att amma sitt/sina barn länge, och givetvis är det tant röd jag syftar på denna gång. (Ni vet hon som jämnt skall envisas och komma på besök vid rätt punktlig tid en gång i månaden hos oss damer.) Nu är det då så att jag inte haft den förmånen jag beskrev (att amma länge) - så nu är hon förstås redan tillbaka. Rikare än någonsin, så hon ger verkligen igen med råge för allt hon missat också. :( Förstår ändå att det är ett vanligt fenomen som kan uppstå efter en graviditet, och för de flesta ger det med sig efter ett par gånger, medan det för andra kan förbli mer rikt än innan. Själv hoppas man att man är den personen som bara har det såhär för tillfället! För skall jag vara rik föredrar jag nog att vara det på andra sätt... :) Hur har det varit /förblivit för dej..? :)
Postat av: Yvonne

Mindre men smärtsammare... :-/

2013-04-16 @ 10:31:02
URL: http://bloggen.fi/yvonne
Postat av: Malin

Veit du vaa.. Fast jag helammar så märkt ja na misstänksamt ti mens som kom fö me igår... Ja ha fundera varför ja ha vari så konstigt sjuk i magan i nager dagar, men tror he kan ha vari mensvärk. Dock ha ja int börja blöd ordentligt na än, men ja e illa rädd att ja sakta men säkert halder på ti få e... He e bara ti buri på me ti skaff nästa! ;-)

Svar: Nej söta, va säger du. Nästa nu rei..?! Janå int jär iaf. :) Brukar väl annars också vara så att fast man inte får mensen, så kan man känna det som "mensvärk" då den borde kommit, men visst kan e va påväg. :)
litenhimmel.blogg.se

2013-04-16 @ 11:53:52
URL: http://malinhs.wordpress.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?