dålig sömn, lite oro och evig väntan.

Publicerat - 2013-02-12 @ 11:03:00
Inatt var det jag som tog täcket och dyna med mig, och lade mig i vårt gästrum på vinden. Sambon bara snarkade, och jag hade så fruktansvärt ont i ben och rygg igen efter att inte ha hittat någon bekväm sovställning så jag hoppades få lite bättre nattsömn där.Börjar bli så galen på dethär. Önskar man kunde ha riktiga värkar istället för något som bara beror på dålig sovställning och ev foglossning. Märker att jag blir mer och mer frusterad för varje dag som går nu. Kallsvettas/svettas som en gris mellan varven, och igår då jag tempade hade jag 35,4. Känner också ju närmare det kommer att jag oroar mig att något ska vara/bli fel nu då det kan hända när som helst. Magen känns sprickfärdig, och vissa dagar är jag osäker om bebis rört på sig eller inte, trots att h*n ofta har en aktivare period på kvällarna då man sitter och kollar tv. Imorgon har jag en sista tid inbokat för ett extra UL (pga sockret). Tror ändå inte bebis vuxit så mycket att h*n nu skulle väga över 4kg så kommer nog bli hemskickad och få vänta det lägger igång av sig själv som förra gången.. och på fredag är det rdg igen om inget hänt. Så inget nytt här idag heller. Bara evig väntan. Tror jag skall fixa lunch till mig och Novalie nu (T är på jobb).
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?