Milea 1 vecka.

Publicerat - 2013-02-27 @ 17:41:00
Idag är det då en vecka sedan lillasyster, som skall heta Milea, kom till oss. Oij vad snabbt det gått redan! Hon är hittills en snäll och lättskött baby som mest bara äter, sover och vi byter blöja på. Bara söndagen som var en sämre dag med magknip eftersom jag utan att tänka på det här med big NO NO under amningstiden hade vräkt i mig lite nötchoklad som T´s mamma och pappa hade med då de var på besök på lördagskvällen...
 
.. Milea ..
Postat av: Marlene Rådman

Hej!

Du minns knappast mig? Du var min handledare när jag hade min praktik på Nykarleby Sjukhem.

Iaf, ville bara säga GRATTIS till Milea. Hon är så söt :D

Svar: Hej! Jo, nog minns jag dej! Tusen tack och skoij du ännu tittar in här. :-) Hur är det med dej? Jobbar du eller studerar ännu? :)
litenhimmel.blogg.se

2013-03-07 @ 22:15:10
Postat av: Marlene

Kul :D Jo, jag tänkte jag skulle titta in när jag såg födelseannonsen i tidningen.

Jobbar som personlig assistent.

2013-03-08 @ 20:42:48
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?