nätterna och rdg besök igår.

Publicerat - 2013-02-07 @ 09:02:44
Sedan jag var riktigt förkyld för ett par veckor sedan verkar det ha lämnat på lite. Trots flera kuddar under huvudet blir jag lätt täppt, och har börjat snarka. Det resulterar i att sambon ligger och smäller i mig med jämna mellanrum för att jag skall sluta, vilket stör min nattsömn ännu mera eftersom jag vaknar till, har svårt att somna om och får springa på wc flera gånger. Inatt fick han dock nog vid fyra tiden och drog upp till gästrummet, är ju bra vi har ett extra rum. ;) Det roliga är att jag själv hör han ligga där och drar värsta sågningarna sedan... Och skall sanningen fram är det annars jag som brukar få dunka i honom nattetid pga det. Så lite ombytta roller. :)
 
Måste annars säga att jag just nu avskyr graviditeten mer än pesten. Så tungt med den stora magen ivägen. Igår kändes det som jag satt på en apelsin hela dagen för bebis ligger så lågt nere. Dock var huvudet lite rörligt ännu så riktigt fixerat är det inte... har ändå ställt in mig på att det är slutspurten som gäller denna vecka, även om det ännu är sex dagar till BF. Orkar bara inte gå över tiden! Dessutom var SF måttet 36 cm så BM skoijade och sa att nästa gång om jag går över får hon rita en helt ny kurva på datorn. Annars var alt ok. Vikt + 22,5kg sedan inskrivning, HB 117 och RR 120/77. Bara u-provet som visade 1+ i socker, och sen har jag börjat svälla mer nu. (Speciellt fingrar och fötter.) Men vi hejar på!
Postat av: Malin

Inte länge kvar nu, orka det sista!! :)

2013-02-07 @ 10:40:09
URL: http://malinhs.wordpress.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?