rådgviningsbesök v. 38+2

Publicerat - 2013-02-01 @ 10:22:00
Idag har vi då avklarat ännu ett rådgivningsbesök. Inget socker i urinprovet denna gång heller (går super då jag tänker vad jag stoppar i mig), HB som varit på 92 som lägst är på 113 , SF måttet 35 och hjärtljuden låg på 130+. Min barnmorska tycker att bebisen ligger med huvudet väldigt lågt nere i bäckenet, så hon trodde nog mera på att något händer inom närmaste veckan än inom två. Skulle vi fått gå enligt BF sedan senaste mens skulle vi ju egentligen ha BF nu på måndag 4.2, men då UL hela tiden visat mer än en vecka senare så har vårt BF blivit ändrat till det, alltså har vi BF 13.2. Själv tar jag det med ro vad andra tror, gick ju sex dagar över tiden med Novalie och är nog inställd på samma sak denhär gången. Vill h*n komma förr är det ju bara en positiv överraskning. :)  Ända känningarna jag själv har är att jag senaste veckan mått lite lätt illa, ungefär som mensen skulle vara påväg och att man verkligen känner att bebis huvud trycker på mer och mer neråt, och magen känns sprickfärdig då det börjar bli så trångt för h*n där inne. Men en dag i taget som sagt! Nu tror jag vi snart skall söka oss ut, solen skiner och det verkar inte vara så kallt idag heller. :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?