v. 40+0, extra UL.

Publicerat - 2013-02-13 @ 10:46:00
Hemkommen från mödrapolikliniken då. Legat i ctg kurva, och fick dricka ett glas kallt vatten så bebis skulle vakna till lite. Urinprov taget vilket visade 3+, (inte haft något vid rådgivningen på 2-3 veckor), medan faste blodsockret imorse var bra på 4,4. Så sockret berodde väl nog på frukosten som idag blev ljusare bröd då naturell yoghurt och rågbrödet var slut. Fick gå in på UL efteråt och bebis beräknades väga 3,6kg, så helt normalt. Sedan verkade inte livmodermunnen så pass mogen heller, så det är bara att vänta. (Med N gick jag ju dryga veckan över). Fick iaf en ny tid för ctg kurva till tisdag om inget hänt, och skulle det nu hända att jag går ännu nästa vecka ut så är en igångsättning inbokad till 25.2. Dock hoppas jag och tror mig slippa detta, och siktar istället in mig på det jag sagt från början att 18.2 kommer vår bebis, så får det ju samma dag som Novalie och ålderskillanden blir jämna 4 år och 2 månader. Alltid kan man ju fundera/drömma/tro på något. :)
 
Postat av: Catie

Lycka till med förlossning och kommande spädbarnstid :) Jag brukar kika in på din blogg nu som då :) Känner din sambo från ungdomen :)

Svar: Där ser man, alltid år ankdammen ihop på något sätt.:) och tack! :)
litenhimmel.blogg.se

2013-02-15 @ 09:54:14
URL: http://caaatie.blogspot.fi
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?