dagens klagovisa

Publicerat - 2013-01-14 @ 18:49:33
Nätterna som för en tid sedan började bli bättre och jag tänkte, äntligen kan jag sova igen, har åter blivit till de sämre. Om inte värre. Nu vaknar jag varje natt av att den sida jag somnat på bara värker och ömmar, kan inte ligga på den, så jag byter till nästa. Men då kanske bebis i magen inte gillar det, eftersom det börjar leva till sig där. Eller så är den sidan inte lika bekväm, och lyckas jag ändå somna på den är "problemet" samma sak där inom en halv timme-timme, så totalt kanske jag får sova 3h ostört innan allt vridande och vändande börjar, om jag inte också behöver springa på toaletten.
 
Detta resulterar i att jag börjar bli riktigt utan energi och fasar för förlossningen.. Och har inte mitt HB gått upp vid nästa rådgvningsbesök (sa jag tidigare att det var lågt) då vete sjutton, eftersom jag verkligen skärpt mig med järntillskott och multivitaminer!
 
Vill bara inte vara gravid idag. Vill ha bebis här. Nu.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?