fredag till söndag

Publicerat - 2013-01-07 @ 09:52:22
 
I fredags fyllde T 30 år, jag och Novalie bjöd frukost på sängen, sjöng "ja må jag leva" och gav presenter (en väckarklocka och ett halsband), sedan for vi till svärföräldrarna för lite födelsedagsfika med smörgåstårta och tårta, sedan var det bara lugnt. Tänkte vi skulle ordna med eventuell fest längre fram eller så samlar vi ihop ett gäng och åka ut och äta eftersom det är flera av T´s vänner som fyller jämnt detta år! Lördagen hade vi inte så mycket aktiviteter för oss, men igår var vi på en kortpromenad till parken och Novalie fick testa pulkan ordentligt för första gången i år. Fast det bara var ett par minsusgrader var mina lår och ben nästan frysna då vi kom hem tillbaka - kommer ju inte i mina värmebyxor och känns onödigt att köpa något för knappt en månad. Får hoppas de är ute massor på dagis de dagar Novalie är där, så vi med gott samvete kan mysa inne största delen av tiden hemma. Eller så får hon vara ute på gården och leka själv :) På onsdag börjar jag mammaledigt, och vi längtar mer än någonsin för varje dag som går efter vårt knytte! -v-
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?