ny telefon

Publicerat - 2013-01-23 @ 17:37:10
 
Jag är inte den som bryr mig om ny teknik, eller hänger med i svängarna av allt som finns att välja mellan då det kommer till olika program, men efter nästan fem års trogen betjäning var det ändå dags att säga hejdå till min kära nokiatelefon, och nokia överhuvudtaget. I förra veckan inhandlades istället denna sköna enhet och smarttelefon, Samsung Galaxy S III, och idag är jag i fullgång med att sätta mig in i all teknik jag missat senaste åren. För en som hittills bara varit registerad på sociala medier som facebook och bloggen, tas nu även steget in i instagram världen. Idag skapade jag ett konto där, och kanske blir det mer aktivt än här då ork/prioritering/motiovation för bloggandet fallit bort lite.. I så fall kan ni redan nu lägga till; litenhimmel där. Ni lär ju se hur aktivt det blir ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?