wanties to baby

Publicerat - 2013-01-28 @ 12:36:35
  
 
 
 
 
Bild 1-4 byxor, pyjamas och söt stickad mössa från Lindex. Bild 5 Byxor från KappAhl. Bild 6 BabyBjörn sitter
 
 
 
Postat av: Malin

Bild 5 har vi här hemma och bild 6 vill jag också ha :) Nog för att alla kläder är så söta, höll i de prickiga vid Lindex i lördags, såå fina!

Svar: Jo, de prickiga va de jag gillade mest. Har lite brist på byxor har jag märkt, därav så många sådana. Sen gillar jag bättre de "utan fot" och babysittern är en dröm! såg idag på CM de hade en för 80e som kostat 169e, men skulle hellre önska någon annan köpte den som present/dopgåva sen ;)
litenhimmel.blogg.se

2013-01-28 @ 17:31:14
URL: http://malinhs.wordpress.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?