stugapremiär!

Publicerat - 2013-06-02 @ 19:53:44
Idag har vi tillbringat hela eftermiddagen och en del av kvällen vid svärföräldrarnas "sommarstuga" vid vattnet. Lite konstigt väder där till en början bara. Ute vid havet öppnade det upp för sol, och bakom stugan var det mörkt, bullrade och någon enstaka regndroppe nuddade armen. Blev ändå fint till sist, och svärföräldrarna bjöd på rökt lax, och själv hade vi med oss grillkorv och några sallader. Nu är min lillebror på besök hos oss, och skall stanna över natten. Han kommer vara här största delen av dagen imorgon också, och det tänkte jag uttnyttja till att få lite ordning på torpet här inne nu när vi är ett par ögon extra som kan hålla koll på Novalie som vill leka ute samtidigt. Gillar inte att vara inne själv och fixa intensivt då hon är ensam ute. Drömmer mardörmmar om olyckor, kidnappare och gud vete vad trots att vi bor på en lugn gata och i "trygga Finland". :-) Säkra före det osäkra är ju bra, men ibland önskar jag att jag kunde släppa lite på tyglarna, fasar för hur jag kommer vara sen då de är i tonåren och de börjar ta sig runt mer och mer på egen hand.  ;-)
 
 
 
 
Såhär såg det ut på himmelen, bilderna är tagna direkt efter varandra och visar vädret ut mot havet, och sedan det som var bakom stugan. Det bullrade ett par gånger också, tur det sökte sig bort, för en halvtimme senare var det lika fint överallt. :)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?