bebisbubblan.

Publicerat - 2013-03-03 @ 08:59:25
Lever i någon slags bebisbubbla för tillfälle. Har knappt tid att sätta mig vid datorn för att skriva något, men några rader skall man väl få ner. Milea är fortfarande en person som helst bara äter och sover, bara på kvällarna som hon är lite längre vaken och ibland orolig. Jag ammar henne nattetid och då brösten spänner på om dagarna, annars får hon ersättning i flaska. Vi har haft flertalet besök av familjen då de kommit på olika dagar, och sedan har jag äntligen fått lägga min överskottsenergi på att börja städa och orgnaisera upp lite här hemma igen. Så skönt då man inte har en gravidmage ivägen mera. Så i förrgår plockade vi äntligen ut pressbänken som stått i Mileas blivande rum, så nu är det bara att börja leta möbler dit och fylla ut det vartefter. Tur det inte är så stort! :-)
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?