påskhelgen.

Publicerat - 2013-03-31 @ 17:31:00
På fredag eftermiddag packade jag väskor, vagn och mina flickor i bilen för en vistelse i Malax hos mommo med familj. Vi har firat traditionell påsk, och min syster var snäll och gick med Novalie så hon fick vara påskhäxa då jag hade Milea att tänka på, och de övriga var i jobb. Sedan har vi också hunnit med en kort stadsrunda där de sista ytterkläderna till vårgarderoben införskaffades, jag har hängt med två kompisar som snart kläcker ut sina bebisar de med, och så har vi firat syster som fyllt femton år. -v- Nu är vi hemma igen, och väntar bara att pappan i huset som varit på träningsläger i Åbo hela veckoslutet skall stiga in genom dörren vilken sekund som - han är så saknad. <3 Hoppas alla haft en trevlig påsk.
 
Och lite bildregn på det:
  
 
Personerna på bilderna ovan: Novalie, Milea, min bror och syster. -v-
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?