promenader och häng.

Publicerat - 2013-03-18 @ 20:24:19
 
Haft en riktigt bra helg, och bra start på veckan. Igår var jag på vagnpromenad med båda tjejerna. Hade med pulkan så Novalie kunde sitta i den om hon inte ville gå. På eftermiddagen var vi sedan på besök till barnens fammo och faffa, och T var och jobbade en sväng. Idag har Novalie spenderat fem timmar på dagis, jag har bytt sängkläder i samtliga familjens alla sängar och så har jag införskaffat lite presenter för kommande födelsedagar. :) När Novalie skulle hämtas från dagis var T på jobb, och eftersom jag verkligen vill röra på mig så mycket som möjligt nu så bestämde jag mig för att ta en vagnproemnad med Milea och promenera de cirka 2 kilometrarna och hämta hem henne. Hade förståss med pulkan så Novalie kunde sitta i den då. Och ikväll har jag varit på en tupperware demo hemma hos en vän. Nu blir det lite tv innan sängen kallar, är så armades trött. Milea vaknar cirka var tredje timme, ibland efter två och ska ha mat nattetid. Känns inte som hon går i systers fotspår och kommer dra 10h nätter inom bara ett par veckor. Men man vet ju aldrig, kanske svänger hastigt där med.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?