sofias änglar.

Publicerat - 2013-03-12 @ 16:31:06
För de som hängt med här, och känner mig så tycker jag ju dethär med heminredning är oerhört intressant. Vill se all inspiration jag bara kommer över. Helst på nätet eller i tv. Och för någon dag sedan berättade T att han börjat se ett nytt program som heter "Sofias änglar" och funderade om jag också ville kolla. Tänkte först inte se det alls, men då jag sedan fick veta vilken typ av program  det var blev jag fast. Dock skiljer ju sig programmet lite från de andra man sett eftersom de här lägger mer fokus på familjer som haft det "orättvist" i sina liv. De kanske har misst någon familjemedlem, blivit sjuka, och får därför hjälp med att fixa hemmet så livet ändå skall kunna gå vidare på ett eller annat sätt. Så nu sitter jag här och fäller några tårar över hur orättvist livet kan vara, vad folk kan tvingas gå igenom och pussar lite extra på mina barn och familj. -v-
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?