TGIF

Publicerat - 2013-03-15 @ 13:22:00
Fredag idag då. Novalie skulle varit på dagis, men fick stanna hemma då hon hostat en del inatt och börjar bli riktigt förkyld. Tror inte hon varit sjuk en ända gång sedan maj ifjol, och ännu har vi klarart oss undan vårens skörd av vattkoppor, magsjuka och feber. (peppar, peppar, vi får väl det som alla haft nu då solen börjar gassa och det blir varmare!) Dock fick hon åka med pappa och besöka fammo och faffa medan han är på jobb, eftersom hon själv ville det. Och själv har jag passat på att handla eftersom det var en del som skulle hem. Skippade dock att köpa påskpyntet och gräset som jag tänkt eftersom jag har lovat Novalie att vi skall göra det tillsammans . Har tänkt vi i alla fall skall så gräset i helgen. så det hinner växa till påsk. Brukar alltid vara väl sent ute när det gäller det, men i år tänkte jag vi minsann skulle vara i tid. Känner så vårstämning så det skall bli riktigt roligt att börja pyssla med något sådant. :) Trevlig helg!
 
 
(Googlade bilder)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?