picknick premiär och ovanligt namn.

Publicerat - 2013-05-16 @ 15:04:04
  
 
Jo, vi vågade nog ta en vagnpromenad idag också, även om jag fasade för att få släpa på både vagn och cykel, men idag har faktiskt såhär långt varit en dag utan extra gnäll och trots. Idag lyxade vi dessutom till det lite extra och packade ihop för en liten picknick som vi kunde avnjuta då vi kom fram till parken, så nu ska jag försöka göra detta lite till en vana. (har nämligen tendens att inte tänka på sånt innan vi knallar iväg, utan komma på väl på plats att det hade varit trevligt..) Nu är vi iaf inne trots att solen skiner.. Novalie hittade några barbiedockor i ett skåp och är nu helt fast i att leka med dessa. Jag plockade till och med fram fler av mina och syrrans som sparats sedan vi var små. De flesta  har hon döpt till Askungen, Törnrosa och Jasmin, men en har ett litet speciellt namn som jag aldrig hade hört tidigare; Natalina! Hon är en barbie med vingar. Ingen aning om var hon fått det namnet ifrån, men jag som gillar ovanliga/mjuka namn kan inte annat digga det! Så fint. Kanske något att lägga på namnlistan för framtiden ifall det skulle bli mer tjejer här. ;)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?