en vardag i september.

Publicerat - 2013-09-03 @ 16:20:12
Här rullar vardagen på som vanligt igen, efter att Novalies tio veckor långa sommarlov tog slut för ett par veckor sedan, och hon fick fortsätta med sina fem timmar dagis 10 dagar per månad ännu höst. Det innebär ju att hon fortfarande får mycket tid här hemma, och har mycket ledigt,  så idag passade vi på att besöka en relativt ny park jag stötte på vid en vagnpromenad med Malin i bostadsområdet Kivilös förra veckan. Det är rätt många nya bostäder i just det området (förstås är de flesta barnfamiljer), så då behövs väl en liten park. Och jag som tycker det är mysigt att promenera på just nyområden och se hur folk bor, hur trädgårdarna ser ut osv, så var det självklart vi skulle gå dit när det inte är så mycket längre än den park vi annars brukar hänga i. Lite ombyte gör ju bara gott, och promenaden var inte heller förgäves då parken fick godkänt av Novalie. Ända minus var ju att jag en sådan fin fin höstdag glömmer vattenflaska och picnic tillbehör, så besöket kortades av då törsten slog till och man hade behövt få lite vätska för att fortsätta leka. Nå, vi lär hinna med fler besök och Novalie är informerad att påminna den glömska mamman om vattnet nästa gång. (Åt Milea hade jag självklart med både mat och ombyten..)
 
  
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?