kalaslördag!

Publicerat - 2013-09-29 @ 09:59:59
  
 
 
I fredags kom en av mina bästa vänner hem på överraskningsbesök. Hans mamma fyllde 65 år och hade ingen aning att hennes yngsta skulle komma hem. Prata om suprise! Eftersom han bara är hemma över helgen och främst för att vara med familjen åkte vi dit. Han är ju fadder till Novalie, och ser inte henne så ofta så lika bra att passa på. Dock hade jag en lite extra överraskning åt honom då jag tog med en annan gemensam vän hem till honom. Hon är i sin tur fadder åt Milea, så blev fadder och vänskapsträff i dubbel bemärkselse och gottfika med smörgåstårta och tårta till hans mors ära, som vi uppvakatade med en jättefin blombukett. Efter ett par timmar blev det där emot dags att bege sig vidare för vår del, eftersom jag skulle och uppvakta en kompis som fyllt 30 år! Där bjöds det på italienskt bröd och olika sallader, så himla gott. Och Milea fick träffa ännu en av sina faddrar eftersom hon också är en av hennes faddrar. Så blev en riktigt toppendag i Hankmo och Vasa för mig och flickorna. T var nämligen hemma eftersom han hade jobb att sköta.
 
Idag är planen att börja städa upp gården inför vintern, och allt skräp som lämnat sedan renoveringen skall sorteras för bortföring. Plötsligt händer det! :)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?