aktivitets eftermiddag

Publicerat - 2014-02-28 @ 17:50:27
Idag fick jag lite egentid med Novalie då vi promenerade till biblioteket för att låna några böcker. Börjar vara några veckor sedan vi var dit sist, och sedan är det aldrig fel att leta någon bok åt sig själv samtidigt. Tycker om att läsa, men ofta har jag svårt att slita mig då jag börjar på med någon och eftersom det tar sin lilla tid att komma från pärm till pärm har det inte blivit så mycket böcker senaste åren. Sedan har ju allt en tendens att gå i perioder också, likaså läsandet. När vi hade uträttat vårt ärende stannade vi ute på gården en stund när vi kom hem. Sedan in och äta mellanmål och då kom T med förslaget om vi skulle ta en proemnad hela familjen, så då gjorde vi det. Novalie som inte brukar orka gå några längre sträckor när vi skall gå orkade ett lite längre varv runt. Berömmde henne massor för det efteråt, och så picknickade vi hemma på terassen med varm saft och bulle. Riktigt bra eftermiddag och känns skönt att ha spenderat stor del av dagen ute efter förkylningsveckan. Ikväll kallar nattskiftet på jobbet, så nu skall jag bara ta det så lugnt man kan innan dess.
 
När har man kunnat göra sandkakor ute i februari?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?