ett litet skrik i det tysta.

Publicerat - 2014-02-27 @ 17:56:00
Ja, det blev ett långt uppehåll här. Tillräckligt för att jag tänkte jag skulle lägga ner helt. Inte lätt att finna tiden då man sitter vid den stationära datorn så sällan, och de gånger jag sitter här gör jag hellre sådant som att kolla filmklipp, tv-serier eller nätshoppar om vi ska gå in på "nöjessidan". Annars betalar jag räkningar. För sådant kan jag bara inte göra från telefon! Och de gånger jag tänkt uppdatera, och nyss satt mig ner för att skriva är det någon som avbryter eller kommer på att de skall ha min fulla uppmärksamhet. Så tänk på det ni som bara har ett barn. Att ha två blir verkligen en omställning! Men en positiv sådan. Man blir lite mer upptagen, allt tar lite längre tid (eller så är jag bara tidsoptimist?), men allt det där man gruvade för med första hinns inte med, eller så sköter det bara sig själv. ;) Men ändå har jag nästan njutit mer denna gång (får man säga så?) och är så otroligt tacksam för att just jag kunnat ha möjligheten att få denna lilla familj, och att Novalie kunnat bli storasyster. För att se all den glädje och kärlek det finns mellan dem redan.. åh, jag bara smälter. Vet att det för en del inte är självklart, och därför är jag mer tacksam. Önskar att alla som ville kunde få det så.
 
  
Milea & Novalie september 2013 & februari 2014
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?