seg förkylning, vill börja träna igen.

Publicerat - 2014-02-27 @ 20:47:51
Några dagar före jag började jobba för en månad sedan lyckades jag gå och bli riktigt förkyld. Det värsta redde upp sig de sista dagarna hemma, så jobbstarten gick helt okej. Så gissa om jag blev förvånad då jag knappt en månad senare nu varit förkyld igen! Är fortfarande lite hes på rösten, men annars har tre dagar ledigt och tre dagars sjukskrivning rätt ut det mesta, men usch vad slut jag var först. Försökte ställa i ordning inför Mileas ettårskalas vi hade i helgen (vägrade ställa in det då jag inte hade feber, och tårtan redan var beställd!) och svetten slog ut bara för jag rev en ynka  morot jag skulle ha till en kaka. Början av denna vecka har jag sedan gått som i en dvala och bara orkat utföra det viktigaste. (se till att barnen varit rena, fräscha och fått mat). Har hört att det är många som haft samma sak, men nu hoppas jag det är över för denna gång för min del! Vill komma tillbaka till träningen jag så duktigt fick fart på för ett par veckor sedan. Och tänker våren vara så tidig i år som det nu verkar då snön smält, skall jag snart börja fara ut och springa igen! Borde få skaffat mer träningskläder bara, saknar bra sådana för utomhusbruk, speciellt den här årstiden. Så vad behöver man för joggingrundor? Var hittar man snyggt och förmånligt?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?