snabb leverans.

Publicerat - 2014-02-28 @ 09:18:43
Eftersom jag varit förkyld, och inte orkat med så mycket mer än det nödvändigaste på hemmaplanhar det blivit lite tröstshopping via nätet. Imorse vaknade vi av knackningar på dörren, och utanför stod ett bud med ett paket som innehöll följande:
 
 
Äntligen nya hudvårdsprodukter för ansiktet och make-up! Älskar dermosil.
 
Tycker deras rengöringsprodukter för ansiktet fungerar minst lika bra som rosenseriens. Bara att det här är mer prisvänligt om man inte vill sätta för mycket pengar på skönhetsprodukter som kanske inte funkar. Jag hade en hel del problem med acne i tonåren, och även om det blivit bättre med åren är min hy i ansiktet långt ifrån perfekt. Har ofta blemmor och pormasker, men har märkt en enorm skillnad på hur man i övrigt sköter det med kosten där också. Ju mer choklad och skräpmat man äter - mera problem för hyn. Så från och med imorgon skall jag även försöka på en sådan sockerfrimånad som möjligt.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?